مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-26سياسي

 امروز آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات شورهای صنفی دانشگاه تهران 


داوطلبان شرکت در انتخابات شورهای صنفی واحدهای دانشگاه تهران تا پایان وقت امروز فرصت دارند نسبت به اعلام کاندیداتوری خود اقدام کنند.

- داوطلبان شرکت در انتخابات شورهای صنفی واحدهای دانشگاه تهران تا پایان وقت امروز فرصت دارند نسبت به اعلام کاندیداتوری خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته اجرایی برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویی دانشجویان دانشگاه تهران اعلام کرد؛ ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران برای 28 واحد دانشگاهی که از ساعت 8 روز سوم آبان آغاز شروع شده بود امروز پنجم این ماه به اتمام می رسد.

بر اساس اعلام دانشگاه تهران ثبت نام در انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی انجام می شود و بازه زمانی فوق قطعی است و تمدید نخواهد شد.

بر اساس مصوبات شورای نظارت بر شوراهای صنفی دانشگاه تهران، دانشجویان مجازی دانشگاه حق شرکت در انتخابات را ندارند، همچنین دانشجویان دو رشته ای که هر دو رشته آنها مربوط به یک واخد است فقط مجاز به کاندیداتوری در یک رشته و یکبار رای دهی هستند.

همچنین دانشجویان دو رشته ای که دو رشته آنها مربوط به یک دو واحد مختلف است در هر یک از واحدهای دانشجویان خوابگاهی می توانند هم در دانشگاه و هم در دانشکده کاندیدا شوند اما در هر صورت در یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 امروز آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات شورهای صنفی دانشگاه تهران 

 امروز آخرین مهلت ثبت نام در انتخابات شورهای صنفی دانشگاه تهران